Zmiana lokalizacji stanowisk pracy w związku z remontem Urzędu Gminy

Urząd Gminy informuje, iż w związku z oddaniem do użytku części wyremontowanych pomieszczeń na I piętrze budynku urzędu zmianie uległa lokalizacja poszczególnych stanowisk pracy. A mianowicie:

Na I piętrze znajduje się:

  • Sekretariat,
  • Gabinet Wójta Gminy,
  • Gabinet Zastępcy Wójta Gminy,
  • Gabinet Sekretarz Gminy

W pomieszczeniach Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej znajdują się biura:

  • Rady Gminy,
  • obrotu nieruchomościami,
  • gospodarki przestrzennej,
  • Informatyka.

W pokoju Nr 1 (parter) znajduje się:

  • referat podatkowy,

W pokoju Nr 2 (parter) znajduje się:

  • Skarbnik Gminy,

W pokoju Nr 11 (I piętro) znajduje się:

  • referat finansowo-księgowy

W pokoju Nr 12 (I piętro) znajduje się:

  • referat funduszy unijnych i zamówień publicznych,

W pokoju Nr 15 (I piętro) znajduje się:

  • referat inwestycji i gospodarki komunalnej,

W pokoju Nr 16 (I piętro) znajduje się:

  • referat oświaty, kultury i sportu,

Stanowiska ds. ochrony środowiska i działalności gospodarczej oraz spraw społeczno-komunalnych zostały przeniesione z pokoju do pokoju nr 3 (parter).

Lokalizacje pozostałych stanowisk pracy urzędu pozostały bez zmian. Informujemy jednocześnie, że aktualne pozostają numery telefonów. Za mogące powstać niedogodności i utrudnienia związane ze zmianami organizacyjnymi przepraszamy! Liczymy na Państwa zrozumienie i życzliwość. Remont Urzędu ma przede wszystkim podnieść funkcjonalność obiektu i jakość usług świadczonych dla Państwa.